zondag 7 juli 2019

Stapdag 23 - 31km : Vormstad - Buvika

Zware dag gehad. Ik ben verder gestapt dan gepland. Morgen nog maar eens regen, vooral voormiddag. De km's die ik vandaag extra deed moet ik dan morgen niet in de regen stappen. Als je geen gezaag wil horen, ik laat een extra ruimte en kan nû instant doorscrollen naar leukere weetjes.
Gewoon de feiten :
Net vertrokken en lichte regen, zwaar terrein, kilometers lang zeer zompige ondergrond ... je zakte er telkens centimeters in weg, uitgeschoven op ne gladde loopbalk, voor de vierde keer tegen de vlakte ... dit keer in dat sompig gedoe, volledig nat, de weg werd 2 maal omgeleid, vond de herberg niet, meer hoogtemeters, schat 650 á 700. 
Afgeklokt op 31.5 km. Stikkapot!

Leuker nieuws.
Ik liep 1.5 km de verkeerde kant op, weg van de herberg, deze vond ik niet,een lift terug gekregen en voor de deur afgezet. Iets duurdere maar leuke, mooie herberg. De gastdame heeft mijn was gedaan en gedroogd. Reuzeblij, daar had ik echt geen zin meer in. En het topspectakel van de dag is niet de haas, maar ik heb een moose gezien, op nog geen 15 m van me, dá was echt top. Wa is da groot zo 'n beest. Voor een foto was ik te laat maar die moment heb ik wel krachtig binnengesnoven.
Een pasta gemaakt met een pakje Italiaanse kruiden, heel simpel maar lekker, honger is de beste saus. Morgen zijn de supermarkten weer open, dat opent weer perspectieven. Een biertje misschien?
Het wordt alvast een kort tochtje ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten