zondag 16 juni 2019

Stapdag 02 - 33km : Skedsmo - Ullensaker

Heel kort berichtje. Ben nog maar net aangekomen. 
Prachtige zon, ruim tijd genomen voor het ontbijt, en weg om 9u, op het gemakske.
Goeiedag is hai, of haihai. Ik kon het niet laten, Noren vermijden op straat alle oogcontact, tegen iedereen willens nillens ne goeiedag gezegd, dat zijn ze hier niet gewoon.
Een kerk Binnen gestapt,  klapke met de koster, een rondleiding en een stempel in mijn boekske.

Ronny Van Steen: Fout knoppeke
Die koster wees me verder de weg, klopte volgens mijn gps, maar de pijlen wezen anders. Me hopeloos vast gelopen. Netels, de route bestaat niet meer, alles overwoekerd.  Albergue was een duur hotel...
Ben dan ne zak water gaan vragen in een tankstation en heb me gewassen met die 3l en daarna mijne was erin gedaan. Mijn tent staat wat verdoken in het bos.
Ben stikkapot, 33 km, t was teveel. Morgen hou ik een korte tocht
Salukes
Fotos krijg ik niet verstuurd.
Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten