zondag 16 juni 2019

Stapdag 03 - 23km : Ullensaker - Eidsvoll

10 km minder dan gisteren. Veel asfalt, bewolkt en twee maal vijf minuutjes regen. En een wandeltemperatuurje van 18°C. 
De balans slaat dus positief door.
Een pijnpuntje is wel dat de herbergen erg ver van elkaar staan. Ik heb het pelgrimspad een stuk verlaten en daardoor een 3 tal km ingekort.
"Olav vergeve me."
De laatste weken slaap ik er erg goed,  zo ook gisteren in mijn tentje, ... met mijn ooglappen op. Het blijft hier erg lang licht. Als je dan al eens wakker wordt, moet de blinddoek af want alle voeling met tijd ben je verloren.
Vandaag slaap ik, weer alleen, in een groot herenhuis. Een goed uitgeruste keuken, gigantisch grote koelkast, met allerhande dat je betalend mag nemen. Er lag begot ne pizza bij die ik heb verrijkt met olijfolie, kaas en mijne cayennepeper. Die is ondertussen jaak.
Seffens om 19.00u komt in de kerk ne muzikant repeteren, ik heb wel zin om te gaan, maar ben ook erg moe. Ik weet het nog niet wat ik ga doen.
Nu de fotootjes nog proberen over te zetten, en tot ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten