zaterdag 22 juni 2019

Stapdag 08 - 25km : Ringsaker - Brøttum

Goed geslapen, ik had dan ook uiterst rustige buren, ... zo vlak naast dat kerhof. Om 7.45u mijn lederen rossen aangebonden... en
25 paaltjes op de teller gezet, genoeg voor vandaag. Mooie herberg met WiFi,  wasmachine, keuken. Zeer mooi. Wel 300 NOK. Het was dit  of doorstappen tot Lillehamer. Nog eens 15km erbij. Teveel, en de dagen beginnen hier al terug te korten...
De foto's vertekenen ook het beeld want ze zijn allen getrokken van op een grind of asfaltbaan. Altijd mooie zichten, maar te veel asfalt en auto's. En dat voel je stevig in de benen.
Na 6 km kwam Enno, de Duitser net van de hof van zijn herberg gestapt. Hij wist niet dat dit domein van de minister van defensie was. Deze brave man woont daar ook. (Foto's van houten chalet met dakbegroeiïng)
We zijn samen opgetrokken. Op een bankje gezeten kwam een lieve madam buiten met 2 ijslolies. Weer een fijn momentje zulks een break. 
Enno stapt 1 week en vertrekt morgen al terug naar Oslo voor een citybezoek.
Onderweg kwamen we Lea en Jeanette tegen. Nog wat inkopen gedaan, morgen is alles dicht, en straks eten we weerom spaghetti met verse groentjes. Thuis wax vergeten voor mijn schoenen, maar ik mocht van Lea met haar wax mijn potje vullen voor de komende weken. Merciekes Lea.
Morgen een korte trip naar Lillehamer
De fotokes komen er vanavond aan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten